Messenger Rooms, czyli nowe narzędzie Facebooka

videoromowa, Messenger Rooms

Facebook oficjalnie ogłosił wprowadzenie nowego narzędzia, jakim jest Messenger Rooms. Pokoje na Massengerze umożliwiają grupowe rozmowy wideo.

Z powodu pandemii koronawirusa większość firm przeszła w tryb pracy zdalnej. Pracownicy komunikują się ze sobą przez video call`e. Aplikacje umożliwiające organizowanie rozmów grupowych, takie jak Zoom czy Microsoft Teams, zyskały w ostatnim czasie na popularności. Facebook odpowiedział na rozwijający się trend, uruchamiając nową usługę nazwaną Messenger Rooms

Pokoje rozmów tworzone są bezpośrednio przez Facebook lub Messenger. Zapowiadane jest wprowadzenie ich także do Instagram Direct oraz WhatsApp. Osoba zakładająca Pokój może decydować, kto do niego dołącza oraz ile osób przysłuchuje się rozmowie. W każdej chwili dostęp do Pokoju może zostać zamknięty. Administrator może również usunąć poszczególnych członków konwersacji. Za pośrednictwem Messenger Rooms możemy połączyć się ze znajomymi, członkami rodziny czy współpracownikami. 

Userzy mogą łatwo odnaleźć interesujące ich Pokoje i dołączyć do rozmowy, pod warunkiem że są one otwarte. Wejście do Pokoju jest możliwe również za pośrednictwem linka. Podobnie jak w przypadku wideorozmów na Messengerze tak i tutaj użytkownicy mogą korzystać z całej gamy zabawnych filtrów. Pokoje na Messengerze nie mają ograniczeń czasowych na rozmowy. Pozwalają na spotkania nawet z 50 użytkownikami. 

Nowe narzędzie będzie systematycznie udostępniane użytkownikom na całym świecie.

Udostępnij na:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Kamila Ostrowicka

Kamila Ostrowicka

Najnowsze
mężczyzna pracuje przy komputerze

Jak zrobić audyt SEO sklepu internetowego?

Liczba osób kupujących przez Internet ciągle wzrasta. Marketing internetowy powinno się rozpocząć od poprawnej optymalizacji sklepu. Dobra widoczność w wyszukiwarce Google na słowa kluczowe powiązane

UX i jego kluczowe obszary

To co było kiedyś offline, dziś staje się online. Potrzeba osiągnięcia celów biznesowych, z drugiej strony zaspokojenie potrzeb użytkownika – z odsieczą nadchodzi projektant user