Audyt konta na Instagramie – jak przeprowadzić skuteczny audyt?

iphone, aplikacje, instagram

Audyt konta na Instagramie pozwala na wykrycie błędów, które uniemożliwiają wzrost Twojego profilu. Sprawdź jakie błędy popełniasz i zdobądź większą liczbę followersów.

Przygotowując Audyt konta na Instagramie analizujemy kilka elementów.

Nazwa profilu

Nazwa profilu powinna być nieskomplikowana. Może to być Twoje imię i nazwisko, popularna ksywa lub nazwa Twojej marki. Dobrze, kiedy już na poziomie nazwy możemy wywnioskować co znajdziemy na Instagramowym koncie.

Zdjęcie profilowe

Jeśli tworzysz konto firmowe w zdjęciu profilowym powinno znajdować się logo Twojej firmy, jeśli jednak jest to Twoje prywatne konto, bądź jesteś influencerem powinieneś umieścić tam swoje zdjęcie.

Opis BIO

Opis BIO to inaczej biogram. Jest to miejsce, w którym powinieneś zamieścić kilka najważniejszych informacji o sobie lub o Twojej firmie. Wybierz tylko najistotniejsze informacje. Wykorzystaj całą przestrzeń oraz skorzystaj z przyciągających uwagę emotikon. Pamiętaj, że w BIO możemy dodać jeden link. W tym miejscu możesz załączyć link do Twojego bloga, podcastu, konta na YouTubie. Jeśli prowadzisz firmę lokalną lub zależy Ci na pozyskaniu followersów z Twojego regionu wpisz nazwę miasta, w którym mieszkasz.

Zdjęcia i filmy

Dodawany content musi być spójny wizualnie oraz tematycznie. Warto zadbać o jakość dodawanych zdjęć oraz filmów. Przecież to one odgrywają główną rolę na tym medium.

Opisy pod zdjęciami

Ważne aby dodawane przez Ciebie posty miały wartość merytoryczną i były ciekawe z punktu widzenia Twojego obserwatora.

Hashtagi

Czy dodawane przez Ciebie # mają potencjał? Hashtagi to bardzo istotny aspekt w zdobywaniu nowych followersów. Ważne, aby nie używać zbanowanych hashtagow. Powinniśmy dokonać selekcji hashtagów biorąc pod uwagę wielkość naszego konta. Na pewno sceptycznie podchodziłabym do korzystania hashtagów okrzykniętym mianem najpopularniejszych.

Dobrze przeprowadzany audyt powinien zostać zakończony rekomendacjami zmian. Ich wprowadzenie powinno spowodować zwiększenie liczby followersów oraz wzrost widoczności profilu.

Audyt konta na Instagramie pozwoli zrozumieć ewentualne błędy, które należy poprawić. Jeśli zależy Ci na profesjonalnym wykonaniu audytu możesz skorzystać z naszej pomocy.

Współpraca

Jako doświadczeni specjaliści w zakresie Social Media chętnie zaproponujemy zmiany, które zaowocują rozwinięciem Twojego profilu. Kompletny audyt przekażemy Ci w formie dokumentu, w którym wskazane zostaną wszystkie błędy, nieprawidłowości oraz nasze rekomendacje. Zapraszamy do kontaktowania się z nami pod adresem e-mail: newbrandskontakt@gmail.com.

Udostępnij na:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Kamila Ostrowicka

Kamila Ostrowicka

Najnowsze
mężczyzna pracuje przy komputerze

Jak zrobić audyt SEO sklepu internetowego?

Liczba osób kupujących przez Internet ciągle wzrasta. Marketing internetowy powinno się rozpocząć od poprawnej optymalizacji sklepu. Dobra widoczność w wyszukiwarce Google na słowa kluczowe powiązane

UX i jego kluczowe obszary

To co było kiedyś offline, dziś staje się online. Potrzeba osiągnięcia celów biznesowych, z drugiej strony zaspokojenie potrzeb użytkownika – z odsieczą nadchodzi projektant user